16 Ekim 2014 Perşembe

HALA YARDIMLAŞMALAR DEVAM EDİYOR.NE MUTLU BİRLİKTELİK OLABİLENLERE...


 Bugün tanıdığım dostlarım ve sevdiklerimle gurur duydum.İyi ki hayatımdalar ve tanıyoruz birbirimizi...Bugün üçüz bebeklerin yardım çağrısına koşarak ve isteyerek katılan tüm dost,arkadaş ve sevdiklerime uzattıkları yardım elleri için teşekkür ediyorum. Toplanan eşyalar, mamalar, bezler ve bebek arabası sayesinde bizler için önemsiz ,ama bir aile için çok önemli olan bir işte, birlik ve beraberlik içinde yapmış oldukları dayanışma , gerçekten taktire şayan bir durum benim için. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim. Hayatlarında bu yardım elini uzatan dost ve sevdiklerimin, dertlerinin olmamasını diliyorum. Ve iyi ki varlar ,onları çok seviyorum. Bu çiçekleri onlara hitap ediyorum....TEŞEKKÜRLER ...tık tık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...