14 Ekim 2014 Salı

sizleri seviyorum ....


Sabah uyanınca, bugün çok güzel bir gün olacak diyerek uyanıyorum. Güneşin yüzüme vurduğu sıcaklık içimi ısıtıyor. Ve yeni güne gözlerimi açtığım için şükrediyorum. Nefes alabildiğim için, sevdiklerimle birlikte bir gün daha yaşayabildiğim ve onlara sarılabileceğim bir gün verdiği için şükrediyorum Allah'a..İnsan kendini bir başka enerji ile yeniden şarj edilmiş bir pil gibi hissediyor ve bu enerji dolu sevgisini herkesle paylaşmaktan mutlu oluyor. Ben öyleyim. Bazıları bu polyannacılık demek diyecek ama, değil...Bu kendini hissederek, güzel bir yaşam şekli sadece ...Ben kendimi çok şanslı sayanlardanım,bunları fark edip, şükredebilmeyi biliyorum. Umarım herkes bu farkındalığı yaşayabilir ve hep mutlu olur. Bütün insanlık için bunu diliyorum .Zor olmayan, ama uygulamada sevgiyi uygulamanın zayıflık olduğunu sananlara sesleniyorum. Umarım sizlerde bu duyguları hissederek yaşarsınız. Ve hep mutlu olur, sevginizi paylaşırsınız. Mutluluk Dolu Bir Hayat Dilerim.

                                                                                                       Sevgi ve Saygılarımla...

2 yorum:

  1. aminnn canımm enerji ve sevgi dolu hallerin hiç bitmesin insallah :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. sağol canım ..amin inşallah...ve hep sağlıkla:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...