7 Kasım 2014 Cuma

SENA HANIM'IN FAL YORUMU ;)


Sena Hanım Gün@ydın ;)

Mailinizi yeni gördüm elimden geldiğince yorumlamaya çalışacağım :)

Tabak ; 
 Bir aileye vermiş olduğunuz yardım amaçlı bir para görünüyor, bu parayı daha sonra alacaksınız .Tabağınızda iyi niyetli biri olduğunuz ve ibadetleriniz çıkmış.Allah tarafından size yardım eden hak dostu gördüm yanınızda buda isteklerinizin geç de olsa sonunda olduğunu gösterir. Haneniz temiz çıkmış. Zaman zaman vesvese alıyorsunuz. Ama uzun sürmeden bu geçiyor. 

Fincan ; 
Burada sizin güzel bir kalabalığınız olacak görünüyor. (Düğün mevlüt kına gb...) ;) ... Kafanızda düşünceler çok fazla bu da sizin sevdiğiniz bütün insanları düşündüğünüzü gösterir. sıkıntılı dönemleri geçirmişsiniz. Çok fazla kalmamış. Daha çok maddi sıkıntılar çıkmış ...Sağlıkla ilgili de kaygılarınız var hasta bir kadın sürekli düşüncelerinizde görünüyor oda sağlığına kavuşacak siz her ne kadar olumsuz düşünseniz de :)))) geçmiş olsun diyorum....Yakında şehir dışı yolculuk yapacaksınız.İyi eğlenceler size ...Fala inanmayın, falsız kalmayın:))))

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...