17 Mayıs 2014 Cumartesi

Adında Sihir Saklı Kelime...AŞK...




                Gerçekten sevildiğine inandığın, senin için her türlü tehlikeyi göze alabilen ve hayatının anlamını oluşturduğuna şahit olduğun birini bulursan,hayatını ona teslim edebilirsin. 



                AŞK ...

             Kelime de bile bir sihir saklıdır. Bu sihir duyguların yoğunluğu ve sevgiye olan açlık duygularıdır.İnsan karşılıksız sevebileceği birini ister ve bu kişinin kendisini sevmesini bekler.Bu duyguları paylaşmak zordur. Birine sözleri kullanmadan ,sadece gözlerinle anlatabilmek, eline dokunmasıyla onun varlığını hissetmek,aşk bu duyguların sana en saf haliyle gelebilmesidir. Aşk ; sabır ister, emek ister, beraberindeki insanın yüreğini anlayabilmek ve empati kurmağı ister.Aşk yeri geldiğinde mutlu olsun diye, mutluluğundan ve sevginden ödün vermeği ister...Aşk; kimi ne göre aptallık, kimine göre avarelik, kimine göreyse Leyla ile Mecnun olabilmektir.Aşk yürekten sevmek, bağlanmak ve o insanı kendi hayatında var edebilmektir.Aşk iki kişiliktir.Tek kişinin yaşadığı aşk sadece platoniktir. Aşk'la ve sevgiyle kalın ...


              



Ne zaman Seni görsem kalbim yerinden oynuyor gözlerine baksam o an hayat donuyor ama bir sen görmüyorsun karşında duramıyorum .
......
Hayatı Seviyorum Seni Sevdiğim kadar Ama Seni görünce Hayatı unutuyorum Sen Kalıyorsun o an sadece benim dünyamda. ama sen beni görmüyorsun kendi dünyanda..
Seni hayal ediyorum geceleri Masamın Soğuk kenarında zaten hep hayal ediyorum seni olsan da olmuyor istemiyorsun beni.
Nasıl Sevdi Bu Kalp Seni Neden Sevdi Bu Kalp Seni? Sorularım Bende Saklı Sen Kimseden Habersiz Sadece Kalbimde Saklısın ..
Ben Senin için her akşam besteler yazsam da adına şiirler okusam da senin haberin olmayacak biliyorum bunu da..
Sen benim Kalbimin iLk ve tek taraflı Aşkısın Kalbim Seni Seçti Kalbim beni de Geçti..
Sen Varken senden Habersiz Seviyorum Seni ...




4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. evet karşılıklı olursa aşk güzeldir, bu yüzden aşk iki kişilik yaşanmalıdır. :))))Umarım siz iki kişinin beraber yaşadığından yaşarsınız. Sevgiyle kalın....

      Sil
  2. dogdugumdan beri aski uzaktan yasiyorummm ask = galatasaray

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir tutkunuz var aşkla ...Takımlardan bende onu tutarım ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...