15 Mayıs 2014 Perşembe

İYİKİ VARSINIZ....SİZİ SEVİYORUM...



         Ayşe teyzem... Duygusal, hassas, sağlam duruşlu, sevecen, paylaşmayı çok seven ve iyi ki tanımışım dediğim sevgi dolu Ayşe teyzem... Bakmayın teyzem dediğime!!! Aslında manevi annem ve dert ortağımdır..Eşi Erdal amcam ise benim manevi babamdır. Mert, sevecen, esprili, güler yüzlü, samimi ve candandır. İkisini de çok seviyorum. Onlar bilmeseler de benim için çok kıymetlidirler. İki tanede incileri yani dünya tatlısı oğulları vardır. Hayatlarındaki amaçları huzurlu ve mutlu yaşamaktır. Allah onları hiç ayırmasın inşallah.Ayşe teyzem burada neden mi ağlıyor?Mutluluktan ..canım benim, o gün doğum günü ve arkadaşları sürpriz bir doğum günü kutlaması yapınca, çok mutlu oldu ve mutluluktan ağlıyor.Allah hep mutluluktan ağlatsın.
İkisi de akrabam bile değiller ama, bana hayatımda akrabalarımdan  yakın oldular her zaman .Bunun içinde her zaman onlara minnettarım.Sizi çok seviyorum Ayşe teyzem ve Erdal amcam ...İyi ki varsınız,iyi ki hayatımdasınız. Nice yıllara Ayşe Teyzem .Sizi çok seviyorum...Mutlu  Kalın...



6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Kesinlikle..İnsanın hayatında böyle insanlar olmalı, sevmeyi bilen, sahiplenen,sıcacık yürekleri olan,art niyetsiz insanlar...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,sizinde böyle dostlarınızın olmasını dilerim.

      Sil
  3. Gecikmiş bir cevap olacak ama yeni fırsat bulabildim. Öncelikle bu güzel duygu ve dilekler için teşekkür ediyorum. Hayatta en zor olan şey sevmektir. Çünkü sevmeden sevilemezsiniz. Canım benim, beni ve ailemi sevdiğin için çok mutluyum çünkü sen bizleri sevdiğin için, birler de seni sevdiğimiz için bu güzellikleri yaşıyoruz. Allah sevgimizi daim etsin. Dünyada en büyük zenginliğin SEVGİ olduğunu, sevgisiz hayatın boş ve anlamsız olduğunu düşünüyorum. Bizim hayatımza sevginle GÜNEŞ gibi doğdun. Seninle olmak, hep aydınlık içinde olmak demek bizim (tanıyanlar için de) için.

    SEVGİ NEDİR;

    Sevgi; şefkattir, merhamettir, güvendir, cömertliktir, sadakattir, vefadır, özveridir, hoşgörüdür, gayrettir, fedakarlıktır, sabırdır, samimiyettir, güçtür, kudrettir, aftır, menfaat ve beklenti olmaksızın vermektir, şükürdür, doğruluktur-dürüstlüktür, sır olmak-sır yutmaktır, korumak himaye etmektir, kutsaldır,açamayacağı hiçbir kapı yoktur, esenlik ve barış kaynağıdır, yücedir... Kısaca 99 Esmanın içinde var olan tek özelliktir.

    O, SEVGİdir ---- SEVGİ, O'dur

    Bilinmek , bulunmak, kavuşmak için SEVGİyi Halkedendir.

    "SEVGİ, Allah nurunun cilasıdır."

    Allah'ın nuru, ancak SEVGİ ile görünür, bilinir, hissedilir.

    Bu gerçeği gören, yaşayan ve bizlere miras bırakan CAN YUNUS "Yaratılanı severim, yaratandan ötürü." diyerek; her yaratılanda yaratanın nurunu SEVGİ ile görmüş ve yaratılanda yaratanı sevmiş.


    SEVGİ

    Allah, görünmez ama var olduğu bilinir.
    Hayat kaynağı SEVGİ de görünmez hissedilir.
    Zıddı olmayan O, yine zıddı olmayan SEVGİ ile farkedilir.
    Çünkü O, bilinmek, bulunmak için SEVGİyi halkedendir...

    İşte; Canımız, Can Kızımız, Can Dostumuz, SEVGİmiz, IŞIĞImız, GÜNEŞimiz, Sen bizim Hayat Kaynağımız SEVGİmizsin. Seni çooooooooook Seviyoruuuuz. İyi ki varsın, iyi ki hayatımıza girdin. CANIIIIIM...


    Dilerim; ülkemizde ve tüm dünyada insanlar Sevgi ile el ele verip mutluluğu payaşır.

    " MUTLU ÇOCUKLAR, MUTLU AİLELERDE YETİŞİR... "


    Ayşe GÜVENÇ

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık Ayşe teyzem <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...