17 Mayıs 2014 Cumartesi

Karanlıktan Aydınlığa ...GÜNAYDIN...



                               Günaydın herkese...Karanlık gecelerden çıkılan her güne günaydın...


        Biz çıkabildik sevdiklerimizle bunun için mutluyuz...Bir gün o karanlık gelip, bizi de içine alacak olsa bile.Karanlıklar da sevilebilinir.Yada karanlıkta yapılacakları bilerek, onu tanıyarak, karanlık korkularımızı yenip onu sevmeye başlayabiliriz. Korkan insanlara da bununla baş etmeyi öğretebiliriz. Biz insanlar çabuk öğreniriz her şeyi. Çünkü bir zincirleme sistemiyle, sevgiyle birbirimize bağlıyız. Eğer zinciri kıramazlarsa güçlenir bir yürek oluruz, engel tanımadan ve isteklerimize kavuşuruz.Bu yüzden zaman yaraları sarma zamanıdır.Zorda kalanlara her konuda destek ve yardım etme zamanıdır. Karanlıkta kalanlara el uzatma zamanıdır. Uyanın...Karanlıkta kalan birine de siz el uzatın ve yardım edin. Karanlıktan çıkamayan sevdiklerimiz için, ışık olalım ve onlar için dualarımızı esirgemeyelim .Ben durmadan dua ediyorum,umarım içerde kalanlarda sağ sağlim, yüreklerindeki sevgililerine kavuşurlar ...

             Onlar da GÜNAYDIN diyebilsinler diye dua ediyorum. Hiç kimse karanlıktan korkmasın sevgiyi hep yüreğinde hissetsin ki, o karanlığında insanlara ışık olsun. Yürekleri, umutları,bir mum ışığı gibi aydınlatsın. SEVGİYLE KALIN...



2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...