22 Mayıs 2014 Perşembe

ESKİLER......

                                                   Eski öğrencilerimin 23 Nisan gösteri provaları ...










          
      Dünya'da en güzel şeydir çocuk olmak.Ne mutlu ki, onların en güzel zamanlarında yani bebeklikten çocukluğa geçişlerinde ki dönemlerinde benimle birlikteler. Ben çocuklarımı, yani öğrencilerimi çok seviyorum. Onların her şeyin iyisini hak ettiğini biliyorum. Bazen öğretmenliğim sırasında öyle durumlarla karşılaştım ki, doğurmuş olan annelerin kendi çocukları ile hiç ilgilenmediklerine ve hatta çocuklarını dışladıklarına şahit oldum. Ve  o çocukları diğer çocuklarımdan hiç ayırt etmeden daha fazla değer verdim. Daha çok sevgimi gösterdim. Şimdi bile hala öğrencilerim beni arayıp da, öğretmenleri olarak anmaları çok hoşuma gidiyor. Onları çok sevdiğimi bildiklerinden; Bazen   -"Öğretmenim ben gene ana sınıfına gelmek istiyorum " diyorlar. Oysa bunu söyleyen öğrencim, okulun ilk günleri okul fobisi yüzünden, okulun kapısından bile içeri girmeyen bir öğrencim idi.Şimdi ise kocaman bir delikanlı ve ortaokula gidiyor. Mutlu kalın....Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...