12 Mayıs 2014 Pazartesi

SİVAS...ve EĞRİKÖPRÜ 'yü tanıyalım mı ...Çok güzel bir manzara...



Her yerinden tarih fışkıran bir şehir SİVAS....
Neden bu şehir diye bilirsiniz; benim kardeşim bu şehirde doktor.Ve bu Eğri köprüyü o kadar güzel fotoğraflamış ki, bende dayanamadım ve sizlerle, hem bu fotoğrafları hemde, Sivas'ın Eğri köprüsünün tarihini paylaşmak istedim. Canım Türkiyem buram buram tarih kokarken, şimdilik burayı tanıtmak istedim. Her şehrimiz bir cennet olan vatanımızın küçük bir bölgesi sadece burası. Umarım sizde benim kadar beğenirsiniz. Bu konuda düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Mutlu kalın...Sevgiyle kalın... 



Sivas'ın güney doğusun'da,eski Malatya yolu üzerinde ve şehir merkezine 3 km uzaklıkta Kızılırmak üzerine inşa edilmiştir. Yazılı kaynaklarda Selçuklu dönemine ait olduğu belirtilmiştir. (google.com.tr / sivas eğriköprü yazısından alınmıştır. )







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...