15 Mayıs 2014 Perşembe

YAZA MERHABA .!!!!



Evet artık yaz aylarının gelmesini bekliyorum. Çünkü çok özledim,dinlenmeyi, güneşi ve sessizliği...İnsan kendisini bazen, yalnız hissetmekten de zevk almalı. Buna da ihtiyaç duyula biliniyor. Bu müzikleri dinlerken birden yaz aylarını özlediğimi fark ettim. Denizin o uçsuz mavisinde,sahilde gezinmeyi, güneşin battığını  ve denizde ki sonsuzlukta yok olmasını özledim. Ben kendimle beraber duygularımla rahatça nefes almayı
özledim. Kendimi sessizce bu deniz kenarında dinlenmiş hissettim. İnsanların sıcak yüzünden oluşan,  sıcak bakışlarını ve gülümsemelerini özledim. Ben sevdiklerimle zaman geçirmeyi özledim. Onlarla birlikte eğlenmeyi,  gülmeyi özledim. Kısaca kendime zaman ayırmayı özledim. Neden mi ? Ben çalışıyorum bu yüzden de sevdiklerime zaman ayıramıyorum. Çünkü yoruluyorum. Ama yaz aylarında tatilden dolayı bol bol beraber kalarak, ruhumun özlemlerini giderebiliyorum. Bu yüzden ben yaz aylarını özlüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...