12 Mayıs 2014 Pazartesi

Ben bir köy okulunda


Merhabalar Nasılsınız?!!!!

Ben bugün biraz kendimden ve sınıfımdan sizlere bahsetmek istedim umarım okurken de sıkılmadan okursunuz :) 

  Ben bir köy okulunda 14 öğrencisi olan sabahçı ana sınıfı öğretmeniyim. Öğrencilerimin çoğunluğu  henüz 5 yaşında. Bu yüzden 5 yaşında olan öğrencilerim  6 yaşa göre, etkinliklerde kas gelişimleri, özbakım becerileri, zihinsel gelişimleri daha yavaş olduğundan zorlanarak yapıyorlar. Ben de öğretmenleri olarak onların yaptıkları faaliyet ve etkinliklerde rehberlik yapıyorum. Biz sınıfımızda etkinliklerimizi çalışırken çok mutluyuz. Çünkü sanat etkinliklerini hep beraber bildiğimiz şarkıları söyleyerek yada sohbetler yaparak çalışırız. Bende onların yanında oturup onlara eşlik eder,yardımcı olmaya çalışırım. Bazen deney etkinliklerimizde öyle sohbetlere dalarız ki , ortaya başka deneyler çıkarır ve bunları uygularız. Biz yarım günlük bir eğitim alan sınıfız, bu yüzden plan doğrultusundan bazen çıkıp doğada keşif yaparız, yada taş toplarız, top oynarız....Ama her etkinliğimizde ortak karar alır ve beraber eğlenerek yaparız. Öz güvenleri oldukça fazladır.Sınıfımda küçük ama şirin bir sınıftır. Bu seneki öğrencilerimin içinde çift yumurta ikizi var. Bir kız ,bir oğlan olan ikizler sürekli birbirleriyle hep rekabet halindeler. Ama çok şekerler...Biz mutluyuz umarım sizde bizim gibi mutlu olursunuz. Sevgiyle kalın....





9 yorum:

  1. Sizin gibi bir öğretmenleri olduğu için öğrencileriniz ve velileri çok şanslı... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Ali Bey :)

    YanıtlaSil
  3. Bende aynı şeyi düşünüyorum farkında değillerdir kesinde..Çocuklar bundan emindir.Bende öğretmenim.Aynı zamanda anneyim.Kızımla yaptığım etkinlikleri sizlerde sınıflarınızda uygulayabilirsiniz.Bloğuma bakmanızı tavsiye ederim..Kolaylıklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bahar hanım,mutlaka ziyaretinize geleceğim ve kahveniz de vardır umarım hoş bir muhabbetle:))))

      Sil
    2. ooo baharcığım burdasın, :)) ne güzel burada sana rastlamak. Çok güzel bir blog değilmi. Ben çok sevdim

      Sil
  4. ne güzel bir öğretmensiniz ve ne güzel duygusal. Sizden çok şey öğreneceğimi hissediyorum

    YanıtlaSil
  5. merhabalar sevgili meslektaşım.. blogun çok güzel.. birçok şekilde faydalanacağımdan eminim.. bana da beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MUTLAKA GELİRİM TABİKİ ..TEŞEKKÜR EDERİM.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...