28 Haziran 2014 Cumartesi

Mutlu Yıllar ...


     Bugün doğum günüm ve ben bir yaş daha büyüdüm.Benimle birlikte bugün doğan herkesin de doğum günü kutlu olsun. İnsan büyüdükçe sorumlulukları, beklentileri de değişiyor. Ben bazen hiç büyümek istemiyorum. Ama hayat bu şansı vermediğinden, ancak istemekle yetiniyorum ve geri kalan hayatımın sorunsuz sağlıkla geçmesini dilemek kalıyor bana da...Sevdiklerime ,arkadaşlarıma,dostlarıma bugünümde beni yalnız bırakmayıp hatırladıkları için çok teşekkür ediyorum. Umarım hep benimle birlikte olurlar .Daha nice yaşlarımda birlikte sağlık ve neşe içinde olmak üzere sevgilerimle...

3 yorum:

  1. "İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır."

    Hadisinde anlatılan, herkese sevgisini karşılıksız veren tanımayanların çok şey kaybettiği, tanıyanların ve tabii ki benim, ailemin en büyük kazancımız, canımız Cankızımız iyi ki doğdun seni çoook seviyoruz. Güzel günlerde güzellikleri paylaşalım inşallah. HEP MUTLU OL....
    Ayşe GÜVENÇ


    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu yaşlaarraaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...