18 Haziran 2014 Çarşamba

SU & ATEŞ ... 26. bölüm


          Su sevdiği adamın huzursuzluğunun farkındadır ve kendisi de huzursuzdur.Ama bunu Ateş 'e yansıtmak istemez. "Aşkım ben zaten Tarık bey'e nişanlı olduğumuzu söyledim " der. "Bunu söylerken eşi de yanındaydı" diyerek konuşmasına devam eder. 

       Bu konuşmadan sonra biraz rahatlayan Ateş, Tarık Beye güvenmediğini, yinede Su'ya söyleme gereği hisseder. Ateş sevdiği kadını öper ve" tamam hayatım ben işe gitmek zorundayım,ama seni de alıp götürmek istiyorum" diye ekler. Su, şu an işte olduğunu ama istemediği bir olay olursa hemen istifasını vererek onun yanına geleceğini söyler. Ateş rahatlamış bir halde, sımsıkı sevdiği kadına sarılır.


Ve akşam iş çıkışı gelip alacağını söyleyerek yanından istemese de ayrılır. İşe doğru giderken de aklı hep sevdiği kadının ayrılırken, deniz mavisi gözleri ile kendi gözlerine dikkatlice bakmasıydı. Bu Ateş'e çok zor gelmişti. Ve yolda giderken bir karar vermişti.Bunu da yapacaktı. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...