19 Haziran 2014 Perşembe

SU & ATEŞ....30. bölüm




Ateş ertesi sabah hemen Su' ların evine gelir ve kapıyı çalar. Çok mutlu ve heyecanlıdır. Kapılarının önünde bir zarf bulur. Su'nun adı yazıyordur. Kapıyı çalar ve kapıyı Su açar. Zarfı alan Su, okuduğunda istifasının kabul olmadığının yazılı olduğunu görür ve Ateş'e söyler. Ben istifa ettim onun bileceği iş der ve önemsemez.
Ateş Su'nun ellerini tutarak," bu akşam seni istemeye geliyoruz" der. "Tamam" diyen Su Ateş'in boynuna atlar. Annesinin yanlarına gelmesi ile Su, kendisine çeki düzen verir. Ve Ateş'lerin, bu akşam kendisini isteyeceklerini söyler. Annesi "buyursunlar "diyerek cevap verir. Bunun üzerine Ateş, Su ile birlikte dışarı çıkmak ve yüzükleri seçmek için annesinden izin alır. Beraber alış verişe çıkan aşıklar, kuyumcuya girdiklerinde vitrindeki sonsuzluk yüzüklerini çok beğenirler.Aşklarının sonsuz olduğunu düşünerek bu yüzükleri almaya karar verirler. Akşam olunca Su hazırlanmış ve Ateşleri bekliyordur. Kapı çalındığı sırada annesine Ateşler geldiler diyerek sevinç çığlığı attı.Kapıyı açtı ve karşısında Tarık Bey vardı. Su'nun hazırlanmış ve çok güzel olduğunu görünce,"beni mi bekliyordun ?" diyerek bir espiri yaptı.Su "hayır" nişanlım ve annesini bekliyorum diyerek tek taşını gösterdi .Tarık Beyde " Tebrik ederim" der. Bunun üzerine" ben gideyim size kolay gelsin" der ve arkasını durduktan sonra dönerek," istifan geçerli değil küçük hanım yarın işinin başında bekliyorum" diyerek gider.





Su kapıyı kapatır ve bu adamın ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum diyerek kızar. Annesi de çalışmak istiyorsan çalış der. Su bunu istemediğini söylediği sırada kapı çalınır ve Su kapıyı açar hızla ve Ateş karşısındadır. Elinde gül demetlerinden bir kocaman gül buketi,çikolatası  ve arkadan gelen nişan pastası içeri girer. Bütün apartman komşuları ve aile büyükleri vardır sadece.Kız isteme faslını Ateş'in annesi yapar. Su'nun annesi de verdik gitti der. Su ve Ateş annelerinin ellerini öperler. Daha sonra nişan yüzüklerini takmak için ayağa kalkarlar ve yüzükleri Ateş'in annesi takar. İkisi de çok mutludurlar. Nişan pastalarını keserler. Ateş sevdiği kadının alnından öperek, "sonsuza kadar seni seveceğim" der. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...