10 Haziran 2014 Salı

SU & ATEŞ ....7. bölüm


    Birden Su, zorla oturduğu tahta sandalyeden kalkarak, buraya kendisini merak ettiğini  ve kendisine üniversitede seslendiğini, ama kendisinin duymadığını söyleyerek, öylece durur." Annenizle tanıştık "diyebilir sadece Ateş 'in gözlerine bakarak.




Kalbi yerinden neredeyse dışarı fırlayacaktır Su'nun...Ateş seslenmeden yavaşça koltuğa oturur ve "Olabilir" der. Su ben artık gitmeliyim, diyerek kapıya doğru yürür. "Ateş, seni eve bıraksın" der, yaşlı kadın kısık bir sesle. Ateş Su'ya, kapıyı göstererek "Buyrun gidelim" der. Su heyecandan bacaklarının zorla ayakta durduğunu hissederek" peki "der. Ve yolda hiç konuşmadan yürürler.Apartmanın önüne geldiklerin de ise; birden Su, Ateş 'e dönerek "Madem anneniz ile birlikte yaşıyorsunuz neden burdan bir daire kiraladınız?!" diyerek sorar. Ateş, annesinin sadece bir aylık ömrünün kaldığını söyler ve gözlerini kaçırmıştır. 
Su çok üzüldüğünü belirtir. Ateş devam eder.Annem ,ölmeden önce benim iyi bir işte ve evde yaşamam gerektiği konusunda benden söz almıştı.

Ben annem için ,onun evinde oturuyorum diye çok üzülüyordu. "Ama ben onunda bunu görmesini ve yaşamasını istediğim için, ölmeden önce o eve taşıyacağım" der gözlerindeki yaşlardan buğulanan gözleri ile...
Su birden, "Bugün üniversitede olmanızda, bu yüzden miydi?" diyerek sorar. Evet... der. Ateş, ben aslında öğretim görevlisiyim. Annemin sağlığı yüzünden işten ayrılmak zorunda kalmıştım. Şimdi tekrar müracaat ettim ve üniversite de kadroda açık olduğundan beni çağırdılar. "Yani sen, görüşmedeydin!" dedi Su birden ve utanarak kafasını öne eğdi, nasıl böyle konuştuğuna kızmıştı kendisine, ama sormuştu işte....Apartmana giren Su, "Her şey için teşekkürler "dedi. Bir an önce onun yanından kaçmak istiyordu. Ondan hoşlandığını anlamasından çok korkuyordu. Ama bir o kadarda, ona sarılmamak için kendisini zor tutuyordu. Bütün vücudunda bir ürperti hissetti. ve hızla merdivenleri çıkıp, evine gitmek istiyordu. Ateş, "Rica ederim" diyerek, iyi akşamlar diledi ve annesinin yanına gitmek üzere yürümeye başladı. Su, hemen merdivenleri çıktı , anahtarını çantasından çıkardı. Kapıyı açarak, hızla banyoya doğru koştu .Ve aynaya baktı ."Tanrım!!! olamaz" dedi, yüksek bir sesle..Beyaz teninde, yanakları kıpkırmızı olmuştu. Umarım anlamamıştır, diyerek yaşadıklarını düşündü birden ve Ateş'i tanımanın vermiş olduğu rahatlamayla, çok mutlu oldu yüzünde bir gülümseme yerleşen Su, annesinin kapıyı açıp içeri girmesiyle bu düşüncelerden uyanarak,gülümsemesinden vazgeçti. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...